Kapcsolat

Írj nekünk Bátran!

Van Kérdésed?

Írj nekünk!

Fontos információk

Van lehetőségem sztornózni vagy módosítani a rendelésem?

!
"

Abban az esetben, ha a megrendelt termék gyártását még nem kezdtük el, minden további indoklás nélkül lemondhatod vagy módosíthatod. Ezt könnyedén leellenőrizheted, ha visszaigazoló email után nem kaptál még olyan emailt, ami tartalmazza, hogy a termék gyártását elkezdtük akkor van erre lehetőséged.

Hol adhatok le rendelést?

!
"

Rendeléseiket elküldhetitek nekünk e-mailben: info.olelhetokincsek@gmail.com vagy Facebook-üzenetben!

Mennyi idő alatt készül el a rendelésem?

!
"

Az általános gyártási idő 2-3 munkanap, ezután adjuk át a futárszolgálatnak, attól függően, milyen átvételi módot választottál. A szállítási idő futárszolgálatonként eltérő. A teljesítési idő függ attól is, hogy van-e készleten a termék. Amennyiben nincs raktáron, a gyártási idő hosszabb lehet, erről minden esetben tájékoztatunk.

Adatvédelem

!
"

Biztonságban vannak az adataim?
Az Ölelhető kincsek kizárólag a rendelések teljesítése céljából tárolja a személyes adataidat.
Az adataidat nem adjuk tovább harmadik fél számára és nem használjuk fel reklámozás céljából.
Rendelésed leadásával hozzájárulsz az adataid időleges tárolásához.
Milyen adatokat tárol az Ölelhető kincsek oldal?
Az Ölelhető kincsek oldal kizárólag a közös üzleti tevékenységhez szükséges adatokat tárolja és kizárólag a rendelés lebonyolításához szükséges adatokat adja tovább szerződött partnerei (csomagszállító cégek) felé. Természetesen minden személyes adatot bizalmasan kezelünk.

Mit tegyek, ha hibás terméket kaptam kézhez?

!
"

A gondos ellenőrzés ellenére ritkán előfordulhat, hogy hibás termék kerül kiszállításra. Ilyen esetekben, ha a minőségi hiányosságért az Ölehető kincsek a felelős, a termékeket minden további nélkül kicseréljük, vagy visszatérítjük a vételárat.

Megkérünk, hogy értesítés nélkül ne küldj vissza terméket, előbb jelezd nekünk a hiba jellegét az itt látható címen: info.olelhetokincsek@gmail.com Ezt követően azonnal felvesszük veled a kapcsolatot.

Reklamáció bejelentéséhez az alábbi adatokra lesz szükségünk e-mailben:

Név
Panasz rövid leírása
Mellékelt fotó a kész termékről

Mindig törekszünk rá, hogy megoldást találjunk a problémádra, így fordulj hozzánk bizalommal!

Hogyan és mikor kapom meg a csomagomat?

!
"

Foxpost Futárszolgálattal:

Miután elkészültek a termékeid, a csomagodat átadjuk a Foxpost futárszolgálatnak. A szállítás a gyártási időn felül 2-3 munkanapot vesz igénybe. A csomagod érkezéséről előzetesen e-mailben értesítést küldünk.

Lehetőség van Foxpost csomagautomatába való kiszállításra is. A rendelésed során a megfelelő rovatba írd meg nekünk a hozzád legközelebbi csomagautomatát. Amint a csomagod átvehető, e-mailben és SMS-ben is kapsz róla értesítést!

Amennyiben arról értesültél, hogy a csomagodat már átadtuk a futárszolgálatnak, úgy a szállítással kapcsolatban velük tudsz egyeztetni. Ehhez minden esetben szükség van a csomagszámodra, mert azzal tudják beazonosítani a küldeményt.

A szállítással kapcsolatos speciális igényeidet nekünk is jelezheted a megrendelés folyamán a megjegyzés rovatban. Hétvégi, vagy aznapi szállításra nincsen lehetőség.

MPL Futárszolgálattal:

Miután elkészültek a termékeid, a csomagodat átadjuk az MPL futárszolgálatnak, ők kézbesítik majd 8 és 17 óra között. A szállítás a gyártási időn felül 3-5 munkanapot vesz igénybe. A csomagod érkezéséről előzetesen e-mailben értesítést küldünk.

Lehetőség van MPL csomagautomatába vagy Posta Pontra történő kiszállításra is. A rendelésed során a szállításnál tudod megadni a hozzád legközelebbi csomagautomatát vagy átvételipontot. Amint a csomagod átvehető, e-mailben és SMS-ben is kapsz róla értesítést!

Packeta Futárszolgálattal:

Miután elkészültek a termékeid, a csomagodat feladjuk az egyik Packeta ponton. A szállítás a gyártási időn felül 3-5 munkanapot vesz igénybe. A csomagod érkezéséről előzetesen e-mailben értesítést küldünk. A rendelésed során a szállításnál tudod megadni a hozzád legközelebbi csomagautomatát vagy átvételipontot. Amint a csomagod átvehető, e-mailben és SMS-ben is kapsz róla értesítést!

Amennyiben arról értesültél, hogy a csomagodat már átadtuk a futárszolgálatnak, úgy a szállítással kapcsolatban velük tudsz egyeztetni. Ehhez minden esetben szükség van a csomagszámodra, mert azzal tudják beazonosítani a küldeményt.

A szállítással kapcsolatos speciális igényeidet nekünk is jelezheted a megrendelés folyamán a megjegyzés rovatban. Hétvégi, vagy aznapi szállításra nincsen lehetőség.

Mennyibe kerül a kiszállítás?

!
"

A szállítási költség a rendelés mennyiségétől függően változhat. Kérjük, érdeklődj nálunk a pontos díjról! Rendelés leadásakor minden esetben értesítünk a végleges összegről.

Szállítunk-e külföldre?

!
"

Amennyiben eldöntötted, pontosan mit szeretnél rendelni és melyik országba, ezzel az igénnyel az info.olelhetokincsek@gmail.com e-mail címen tudsz minket megkeresni, ahol megírjuk a várható szállítási költséget, illetve szállítási időt.

Fizetési módok

!
"

Előreutalás

A rendelés feldolgozása után küldünk egy visszaigazoló e-mailt, amely tartalmazza a bankszámlaszámunkat, ahova utalni tudod az összeget.

Pólók méretezése

!
"

A pólók méretezése gyártónként, fazononként eltér, így minden esetben kérünk, hogy a mérettáblázatot tekintsd meg rendelés előtt. A feltüntetett adatok tájékoztató jellegűek, így 1-3 cm eltérés adódhat, erre garanciát nem tudunk vállalni.

Mivel a termékek mindegyike egyedileg, személyre szabottan készül, így méretprobléma miatt cserélni nem áll módunkban. A további problémák és félreértések elkerülése érdekében megkérünk, hogy nagyobb rendelések leadása előtt, egy próbarendelés formájában győződj meg a helyes méretekről és színekről. Ezzel elkerülhető, hogy szennyezzük a környezetünket egy sor feleslegesen legyártott pólóval.

Mit tegyek, ha nem lett jó a méret?

!
"

Mivel a megrendelések egyedileg készülnek, és ezek tovább értékesítése sajnos nem megoldható, így a termékek „cseréje" csak korlátozottan oldható meg. Ennek ellenére számunkra elsődleges szempont, hogy vásárlóink elégedettek legyenek, így ha szeretnéd a rendelésedet másik méretben kérni, akkor a pólónak az anyagárán (az üres termék áráért) el tudjuk készíteni újra, cserélni sajnos nem tudjuk.

Ehhez az szükséges, hogy felvedd ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot az info.olelhetokincsek@gmail.com címen, és minden további információt e-mailben megküldünk Számodra.

Hogyan moshatom a terméket?

!
"

Termékeinket az alábbi leírásnak megfelelően ajánljuk mosni. Így kezelve a minta és a termék is hosszú ideig megőrzi eredeti minőségét.

1. Mosás mosógépben 30 C-os hőmérsékleten

2. Kifordítva mosható, kifordítva vasalható

3. Nem szabad szárítógépben, vagy forgódobban szárítani

4. Vannak olyan termékek, amiket nem szabad mosogatógépben elmosni, mindenképpen olvasd el a megrendelt termék rövid leírását.